سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که با راستگویی اش تو را به راستگویی بخواند و با اعمال نیک خود ، تو را بهبرترینِ اعمال برانگیزد . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
با آمدن کروبی، خاتمی خود را کنار می کشد(سه شنبه 87 شهریور 26 ساعت 7:21 عصر )
راه چمنی در گفت و گو با ایسکانیوز:
نماینده جناح اصلاحات کروبی خواهد بود// با آمدن کروبی، خاتمی خود را کنار می کشد
تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: رییس شورای عالی حزب همبستگی با بیان اینکه بعید می دانم خاتمی خواهان رقابت با کروبی باشد، اعلام کرد: از جناح اصلاحات، کروبی در انتخابات ریاست جمهوری حاضر خواهد شد.
محمدرضا راه چمنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، با بیان اینکه اصلاح طلبان در دوره هشت ساله دولت اصلاحات، مطالبات مردم را به صورت کامل مد نظر قرار می دادند، افزود: ولی به چه میزان این امر را در عمل به کار می گرفتند، جای بحث دارد.
وی با بیان اینکه جریان اصلاحات بر تمامی زمینه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جامعه واقف بود، تصریح کرد: اصلاح طلبان تمامی تلاش خود را در جهت تحقق نیازها و خواسته های مردم به کار گرفته بودند.
این فعال سیاسی ادامه داد: بر همین اساس اصلاح طلبان به هر شکل باید در انتخابات آینده به تفاهم و اجماع بر سر گزینه واحد برسند تا اعتماد هر چه بیشتر مردم را نیز به خود جلب کنند.
راه چمنی معتقد است: اگر حزبی بر آوردن کاندیدای خود مصمم است و در این راستا نیز تا آخر ایستادگی می کند، سایر احزاب باید ایثار کرده، لج بازی ها را خاتمه دهند و به نفع آن حزب کناره گیری کنند.
وی به اعلام کاندیداتوری کروبی برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص کشور که طبیعتا کروبی بهتر از هر کسی می تواند آن را اداره کند، سایرین باید ضمن احترام کروبی و حزب اعتماد ملی از آن ها حمایت کنند.
رییس شورای عالی حزب همبستگی بر قدرت تعامل کروبی با سلائق مختلف در راستای ایجاد دولت وحدت ملی تاکید و خاطر نشان کرد: کروبی شیخ اصلاحات و چهره محور است و بر همین اساس دیگران باید خود را با کروبی تطبیق دهند و مصلحت نیز در همین است.
وی در ادامه به فعالیت های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جهت ایجاد اجماع اشاره کرد و با بیان اینکه این شورا با توجه به ترکیب خاص خود از عهده این کار بزرگ بر نمی آید و نمی تواند معجزه ای را انجام دهد، بر ضرورت ایجاد پارلمان اصلاحات تاکید کرد.
این فعال سیاسی افزود: عدم مدیریت صحیح حماسه دوم خرداد از معضلات امروز به حساب می آید که باید تعریف این مدیریت واحد از سوی پارلمان اصلاحات محقق شود.
وی عنوان کرد: اگر اصلاح طلبان به اجماع برسند، فضای جامعه نیز برای پیروزی آن ها مناسب است ولی در صورت چند کاندیدایی شدن، پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری از آن جناح رقیب خواهد بود
.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]