سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... می دانم برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استوار و فروتنی یاری خواهانه است و اینک، قلبم با اراده ای استوار و فروتنی متواضعانه با تو رازگویی می کند . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش هنگام رفتن نزد منصور، خلیفه عبّاسی ـ]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
اصولگرایان به یک نسبت از حضور خاتمی و موسوی احساس خطر می کنند(چهارشنبه 87 آبان 29 ساعت 3:13 عصر )
عضو شورای دفتر مرکزی حزب مردم‌سالاری تاکید کرد:« یقینا اصولگرایان به همان نسبتی که از حضور سید محمد خاتمی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احساس خطری می کنند از حضور احتمالی آقای میرحسین موسوی هم احساس خطر می کند.»
یکبار دیگر درآستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دیگر در کشور نام میرحسین موسوی به عنوان کاندیدای بالقوه اصلاح طلبان مطرح شده است و در روزهای اخیر اخبار متعددی مبنی بر حضور احتمالی ایشان در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است این در حالی است که گروهای عمده اصلاح طلب همچنان به دنبال متقاعد کردن سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری هستند. با این حال برخی دیگر از گروهای اصلاح طلب هم همچنان نیم نگاهی به حضور میر حسین موسوی در انتخابات دارند و به نوعی او را بر خاتمی ترجیح می دهند.
درهمین حال آرش حبیبی عضو شورای دفتر مرکزی حزب مردم‌سالاری در خصوص حضور احتمالی میر حسین موسوی در انتخابات در گفتگو با «فرارو» گفت:«همانطورکه پیش از این نیز اعلام کرده بودیم آقای میرحسین موسوی همچنان کاندیدای اول حزب مردم‌سالاری است.»
وی با بیان اینکه مواضع حزب مردمسالاری کاملا مشخص است گفت:« کاندیدای اول حزب مردم‌سالاری میرحسین موسوی است و اگر ایشان به هر علت حضور در رقابت‌ها را نپذیرفت، نامزد حزب سید محمد خاتمی خواهد بود و اگر خاتمی نیز کاندیداتوری را قبول نکند، گزینه ما برای انتخاب ریاست جمهوری کروبی خواهد بود.»
حبیبی درباره فضایی عمومی جامعه جهت استقبال از میر حسین موسوی گفت:« یقینا با توجه به سابقه مفید و موثر آقای میرحسین موسوی در دولت دفاع مقدس ایشان در ذهن مردم یک شخصیت ماندگاری است و حضور احتمالی ایشان در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می تواند گرمی خاصی را فضایی انتخابات ایجاد کند.
وی افزود:«مطمئنا همان پتانسیلی که آقای سید محمد خاتمی در خرداد 76 داشتند و توانستند آرای میلیونی را کسب کنند با فضا سازی مناسب آقای مهندس میرحسین موسوی می توانند با استقبال گسترده مواجه شوند.»
عضو شورای دفتر مرکزی حزب مردم‌سالاری در خاتمه گفت:« آقای میرحسین موسوی همچنین از توان بالای برای ایجاد اجماع در گروه های اصلاح طلب برخوردارهستند که در صورت حضور احتمالی آنهم در غیاب آقای خاتمی، ایشان با استقبال گسترده گروهای اصلاح طلب مواجه خواهند شد

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]