سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شاهان حاکم بر مردم اند و دانشمندان حاکم بر شاهان [امام صادق علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
حامیان حسن روحانی آماده حمایت از نامزدی خاتمی(دوشنبه 87 آبان 27 ساعت 11:8 صبح )
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه اتحاد استراتژیک منتقدان، اجماع روی یک گزینه را امکان‌‏پذیر می‌‏کند، گفت: با فرض دوقطبی بودن انتخابات بین خاتمی و احمدی نژاد، خاتمی با رای قابل‌‏توجهی پیروز خواهد شد.
 غلامعلی دهقان در گفت‌‏وگو با خبرگزاری ایلنا، با بیان اینکه «همچنان حزب اعتدال و توسعه به حضور حسن روحانی در انتخابات دهم ریاست جمهوری می‌‏اندیشد»، اظهار داشت: در صورت ورود سید محمد خاتمی به عرصه انتخابات آتی، حزب اعتدال و توسعه از حضور وی در دو قطبی خاتمی- احمدی‌‏نژاد حمایت خواهد کرد و پیش‌‏بینی ما این است که در این فرض، خاتمی قطعا رای خواهد آورد.
 وی با بیان اینکه اگر خاتمی در عرصه انتخابات حاضر نشود، شاهد انتخابات چندقطبی خواهیم بود، تصریح کرد: مسلم است که شاهد حضور توأمان خاتمی و کروبی نخواهیم بود و بعید است که این دو شخصیت سیاسی و فکری کشور حضوری توأمان در این عرصه داشته باشند. به احتمال قریب به یقین، یکی از این دو شخصیت در انتخابات آتی حضور خواهد داشت. 
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه «در فرضیه چند قطبی بودن انتخابات، منتقدان باید تلاش کنند که یکی از گزینه‌‏های خود را به دور دوم بفرستند»، خاطرنشان کرد: پیش‌‏بینی می‌‏کنیم که حسن روحانی قطعا یکی از دو گزینه‌‏ای خواهد بود که در فرضیه انتخاباتی چند قطبی می‌‏تواند در دور دوم با احمدی‌‏نژاد رقابت کند و پیروزی از آن منتقدان خواهد بود.
 دهقان تاکید کرد: واقعیت این است که نظام و انقلاب بیش از گذشته به سیاستمدارانی چون روحانی و خاتمی در رأس قوه مجریه نیاز دارد که نگرش عقلانی و علمی در مدیریت و پیشبرد امور داشته باشد و به دور از عوام‌‏زدگی به منافع درازمدت نظام و مردم بیندیشد؛ علاوه بر این راهبردتعامل با جهان در حد امکان و تنازع با آن در حد ضرورت از منافع ملی کشور در عرصه بین‌‏المللی دفاع کند و در داخل نیز از ظرفیت‌‏های تمامی شایستگان در اصلاح امور بهره گیرد و بسط فرهنگی را بر قبض فرهنگی ترجیح دهد. 
وی تاکید کرد: در میان گزینه‌‏های مطرح برای انتخابات دهم ریاست جمهوری، دیدگاه‌‏های حسن روحانی و سید محمد خاتمی نشان می‌‏دهد که این دو شخصیت دارای شاخص‌‏های فوق‌‏الذکر هستند و حضور هر کدام از آنها فرصت مغتنمی برای منافع ملی ما خواهد بود. سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه «منتقدان منصف دولت باید بیش از گذشته به موضوع ائتلاف بیندیشند»، اظهار داشت: آنچه که تمامی منتقدان به آن معتقدند نفی سیاست‌‏های دولت نهم است و تضاد عمده‌‏ای که آنان با این رویکردها دارند. 

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]