سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما با برادری در راه خدا برادری کرد، با او معارضه نکند، او را خشمگین نکند و با او مخالفت ننماید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
کاندیداتوری خاتمی به مرز قطعیت رسیده است(دوشنبه 87 آبان 27 ساعت 11:7 صبح )
کیهان: برخی از خبرها حکایت از آن دارد که طی 3-2 روز گذشته پروژه کاندیداتوری محمد خاتمی در دقیقه 90 کاملاً جدی شده و به مرز قطعیت رسیده است.
مطابق گزارش های رسیده اصلاح طلبان از خاتمی خواسته اند اعلام این تصمیم را تا دقیقه 90 (اواخر زمستان یا اوایل بهار آینده) به تأخیر اندازد.
مطابق این گزارش علت این درخواست آن است که اصلاح طلبان عقیده دارند با عدم اعلام قطعی کاندیداتوری خاتمی برخی اصولگرایان که به شرط عدم حضور خاتمی قصد کاندیداتوری دارند، نیامدن او را مسلم فرض کرده و وارد صحنه انتخابات می شوند.
با ورود این عده به عرصه انتخابات رقابت و فرایند تخریب به درون جریان اصولگرا منتقل می شود و در حالی که اصولگرایان به تخریب یکدیگر مشغول هستند خاتمی مصون از تخریب تا چند ماه مانده به انتخابات صبر می کند و آنگاه وارد صحنه می شود.
این گزارش حاکی است برخی اعضای سازمان مجاهدین عقیده دارند این بهترین استراتژی است چون علاوه بر اینکه اصولگرایان را به جان هم می اندازد و از نقد شدید خاتمی که نقاط ضعف فراوانی دارد جلوگیری می کند.
یکی از اعضای مرکزیت سازمان هشدار داده است که اگر خبر این تصمیم درز کرده و به گوش اصولگرایان برسد این پروژه قابلیت اجرا نخواهد داشت.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]