سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس گفتن «نمی دانم» را واگذارد، به هلاکت گاه خود درآید [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
نام خاتمی، ناطق، روحانی و کروبی در کابینه وحدت ملی در صورت همکار(سه شنبه 87 آبان 21 ساعت 3:41 عصر )

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: کارگزاران همچنان مانند سایر احزاب عضو ائتلاف از دعوت به کاندیداتوری آقای خاتمی، ‌حمایت می‌کند.

حسین مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در عین حال افزد: با آماده شدن پیش‌نویس منشور ائتلاف اصلاح‌طلبان احزاب، گروه‌های سیاسی و شورای هماهنگی جبهه‌ اصلاحات به بحث و بررسی پیرامون آن خواهند پرداخت تا به نتیجه نهایی دست پیدا کنیم.

وی با بیان این‌که " تا مجموع کاندیداهای جبهه اصلاحات تعیین نشوند، به بحث درباره جانشینی آقای خاتمی نمی‌پردازیم" اظهار کرد: مصوبه‌ ما حمایت از کاندیداتوری آقای خاتمی است، حال چنانچه تصمیم ایشان بر عدم حضور باشد، برای پس از ایشان آقای کروبی کاندیدای مطرح هستند، اما به هر حال، تا زمانی که ترکیب نهایی کاندیداها روشن نشود، هیچ تصمیمی نمی‌توان گرفت.

وی تاکید کرد: تعیین روز 22 بهمن ماه، برای معرفی کاندیدای واحد اصلاح‌طلبان هنوز قطعی نشده در حد یک پیشنهاد است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی همچنین درباره احتمال حمایت حزب کارگزاران از کاندیداتوری ناطق نوری گفت: این خبر صحت ندارد؛ اولا آقای ناطق نوری، هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده‌اند و بحثی هم در این مورد نداشتیم. البته درباره این‌که اگر قرار باشد دو جناح با یکدیگر همکاری داشته باشند ـ که قاعدتا بسیار بعید به نظر می‌رسد ـ از افرادی همچون آقایان خاتمی، ناطق، روحانی و کروبی به عنوان کاندیدای کابینه وحدت ملی(در صورتی که امکان توافق میان دو جناح وجود داشت) برای سامان دادن امور کشور و دفع مشکلات سیاسی، نام برده شده اما بحثی درباره‌ حمایت از کاندیداتوری آقای ناطق، نداشتیم.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]