سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس نیکو بپرسد، بداند . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
کارگزاران: اعتماد ملی تا آخر با اصلاح طلبان نمی ماند(یکشنبه 87 آبان 19 ساعت 9:32 صبح )
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با حمله تلویحی به کروبی مدعی شد در اینکه اعتماد ملی تا آخر با اصلاح طلبان همراه باشد تردید دارم.
هدایت آقایی که با سایت  «روز» گفت وگو می کرد با کنایه افزود: اعتماد ملی تا این جای کار برای ائتلاف اصلاح طلبان اعلام آمادگی کرده است البته اگر بعدا صرف نظر نکند.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری نوری و کروبی و انتخاب کارگزاران در این میان گفت: اگر نوری بیاید به احتمال زیاد گرایش کارگزاران از میان کروبی و نوری به سمت آقای نوری خواهد بود. گرچه من حضور آقای نوری را بسیار بعید می دانم.
این عضو کارگزاران در بخش دیگری از اظهاراتش ادعا کرد که موضع ما از ابتدا این بود که اگر شخصیتی مثل آقای خاتمی بیاید به طور حتم کارگزاران از ایشان حمایت می کنند. این ادعای آقایی در شرایطی است که برخی اعضای ارشد کارگزاران همچون کرباسچی پیش از این کاندیداتوری کروبی بر خاتمی را ترجیح داده بودند.
وی همچنین در ادامه اظهاراتش با اذعان به اجرای فرمول «برادر بزرگتر»! گفت: ما راهکاری را پیشنهاد کرده ایم که مورد تصویب گروه های اصلاح طلب قرار گرفته است. در این فرآیند گروه های شناسنامه دار کاندیداهای جبهه اصلاحات را مشخص می کنند. این یک راه حل میان بر است و سریع تر از بقیه طرح ها هم به نتیجه می رسد
.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]