سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدانید که از جمله بلاها درویشى است و سخت‏تر از درویشى بیمارى تن ، و سخت‏تر از بیمارى تن بیمارى دل . بدانید که از نعمتها فراخى مال است و بهتر از فراخى مال ، درستى تن و بهتر از درستى تن ، دل از گناه محفوظ بودن . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
هر کسی غیر از کروبی از شورای حکمیت بیرون بیاید مورد حمایت اعتماد(پنج شنبه 87 آبان 16 ساعت 9:45 صبح )

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی: هر کسی غیر از کروبی از شورای حکمیت بیرون بیاید مورد حمایت اعتماد ملی قرار نمی گیرد

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت: هر کسی غیر از کروبی از خروجی شورای حکمیت بیرون بیاید مورد حمایت اعتماد ملی قرار نخواهد گرفت.
سیدمحمد حائری در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران افزود: خروجی حزب اعتماد ملی و شورای حکمیت برای انتخابات ریاست جمهوری فقط کروبی است.
حائری اضافه کرد: محوریت شورای حکمیت اعتمادملی است و کاندیدای مورد نظر ما کروبی است. جلسات و بحث هایی که برای تشکیل شورای حکمیت با حضور نماینده ای از حزب ما توسط مجمع روحانیون مبارز شکل گرفت قابل تأمل و بررسی است، اما مورد تأیید ما نیست.
وی در ادامه بیان کرد: شورای حکمیت باید از مجرای صحیح و درست دموکراتیک به وجود بیاید و در اصل نماینده تمام تفکرها و سلایق و احزاب اصلاح طلب درون نظام باشد.


حائری از رسمی نشدن طرح شورای حکمیت خبر داد و اذعان داشت: طرح شورای حکمیت در قالب بحث های خصوصی صورت گرفت و هنوز به عنوان یک موضوع رسمی مطرح نشده است. محوریت شورای حکمیت باید بر اساس اعتقادات و برنامه های اعتمادملی شکل بگیرد. چون این پیشنهاد از سوی دبیرکل این حزب بوده است.
عضو شورای مرکزی اعتمادملی هدف کروبی از تشکیل شورای حکمیت را ایجاد وحدت در جهت منافع ملی اعلام کرد و اظهار داشت: هدف کروبی برای تشکیل شورای حکمیت مبتنی بر ائتلاف و وحدت در جهت حفظ منابع ملی همچنین جلوگیری از تشتت و افتراق گروه های سیاسی در شرایط فعلی بوده است.
وی ادامه داد: هنوز تعریفی از شورای حکمیت به عمل نیامده و ارکان آن مشخص نشده است. باید صلاحیت اعضای شورای حکمیت از نظر حفظ مصالح ملی مورد قبول باشد تا مورد پذیرش جامعه و همه گروه های اصلاح طلب قرار بگیرد.
حائری با تأکید مجدد بر اینکه شورای حکمیت تنها با محوریت اعتمادملی شکل می گیرد، خاطرنشان کرد: باز هم تأکید می کنم که خروجی شورای حکمیت زمانی مورد تأیید و حمایت ما قرار می گیرد که فقط کاندیدای منتخب آن کروبی باشد و نه شخص دیگری.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]