سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنهار که دانشمندان را سبک بشمری چرا که این کار تو را خوار می کند و مایه بدگمانی و وهم و خیال درباره تومی شود . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
مرعشی، جانشین احتمالی خاتمی در انتخابات را معرفی کرد(یکشنبه 87 آبان 12 ساعت 11:13 عصر )
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت :‌ مطمئنا اگر آقای خاتمی کاندیدا نشود آقای روحانی می تواند یکی از کاندیدای جدی مورد بررسی کارگروه اصلاح طلبان باشد.
حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با مهر، گفت : اصلاح طلبان در حال حاضر به محوریت مجمع روحانیون مباحث انتخاباتی خود را آغاز کرده و گروهی را مامور بررسی نظام ائتلافی طیف خود ساخته اند.
وی افزود: نتایج مطالعات و رایزنی های کارگروه اصلاح طلبان که مامور بررسی ایجاد نظام ائتلافی هستند در حال حاضر در قالب یک منشور تهیه شده است .
به گفته مرعشی در کارگروه اصلاح طلبان 6 حزب کارگزاران، اعتماد ملی، مشارکت، مجاهدین، مجمع روحانیون و حزب اسلامی کار مسئولیت بیشتری را در راستای تهیه منشور عهده دار شده اند.
سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به تشکیل شورای حکمیت 5 نفره از سوی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دهم به پیشنهاد مهدی کروبی تصریح کرد: بخشی از منشور انتخاباتی اصلاح طلبان پراختن به شورای حکمیت 5 نفره است که مورد توافق همه گروههای عضو کارگروه قرار گرفته است.
مرعشی همچنین درباره احتمال بررسی حسن روحانی به عنوان یکی از کاندیداهای جدی مورد نظر اصلاح طلبان، گفت: آقای روحانی از شخصیت های مورد احترام هستند که ممکن است در سبد بررسی کارگروه اصلاح طلبان به عنوان یکی از کاندیداهای مورد نظر مورد بررسی قرار گیرند.
مرعشی همچنین ضمن رد شایعه انتخاب غلامحسین کرباسچی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری دهم، اظهار داشت: این موضوع شایعه است و صحت ندارد.
سخنگوی حزب کارگزاران در پاسخ به سئوالی درباره نظر این حزب و همچنین سایر اصلاح طلبان در خصوص ماندن و یا رفتن کردان از وزارت کشور خاطر نشان کرد : شخصا احترام زیادی برای کردان قائلم اما به نظر بنده کردان و احمدی نژاد باید رفتارشان متفاوت باشد و زیاد بر موضوع وزارت کشور اصرار نکنند.
وی اضافه کرد: بهتر این است که کردان با کرامت از وزارت کشور بگذرد تا کار نظام بهتر انجام شود. نمی دانم دلیل این همه اصرار چیست اما امیدوارم درنهایت کردان تصمیم نهایی را بگیرد و با کرامت ضمن گذشت از وزارت کشور ، خود را بازسازی کند.
مرعشی تاکید کرد که مطمئنا نظام و هیچ کدام از افراد و گروه های سیاسی از ماندن کردان در وزارت کشور نفعی نخواهند برد و فضای مفیدی برای کشور ایجاد نخواهد شد چرا که ادامه مسئولیت وی به طور حتم لطمه ای به نظام، دولت و مجلس خواهد بود.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]