سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده و آنچه را که ندانسته ای بدانی . [امام حسن علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
ستادهای دولت ائتلافی بزودی راه اندازی می شود(جمعه 87 اسفند 9 ساعت 5:36 عصر )
به دنبال توافق صورت گرفته در جلسه پیش از ظهر امروز، راه اندازی ستادهای دولت ائتلافی نهایی شد.
به گزارش خبرنگار "تابناک" لحظاتی پیش، و پس از جلسه مهم و مشترکی که در خصوص شروع فعالیت ستادهای معتقدین به دولت ائتلافی تشکیل شد اعلان گردید که:
تصمیم نهایی برای توافق روی کاندید مشترک ازبین نامزدهایی که دولت ائتلافی راقبول دارندگرفته شد و  کاندیدای منتخب این ائتلاف نیز به مردم معرفی می گردد، ضمن آنکه برنامه وتیم های  اداره کننده نیز به مردم معرفی می شوند.
با توافق صورت گرفته طرح "عبور از شرایط فعلی" در جبهه اصولگرا تحقق پیدا کرده و به زودی اخبار مهمی از این ائتلاف به اطلاع مردم خواهد رسید.
نظریه دولت ائتلافی کارامد ومتعهد که چندی پیش مطرح گردید، باواکنش های مثبت ومنفی مواجه شد.طراحان آن معتقدبودند که هیچ فردی به تنهایی قادر به اداره کشورنیست.قوه مجریه که بیشترین بخش اداره کشور را بر عهده دارد باید توسط یک مجموعه کارامد و هماهنگ اداره شود.
  طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما بدست اورده است ستادهای این ائتلاف از روز شنبه دهم اسفند ماه شروع به راه اندازی خواهدشد.
یکی ازنزدیکان به ائتلاف که نمی خواست تا اعلان رسمی، نامش افشاء شود اضافه کرد "بااین تفاوت که محور مشترک وهماهنگی اعضای دولت نباید روابط عاطفی و یاشخصی باشد. حتی رابطه حزبی وجناحی هم جواب نداده است. بلکه برنامه وطرح داشتن برای اداره کشور و پاسخ دادن به مهمترین مشکلات کشورباید محور هماهنگی اعضای دولت اینده باشد. ازطرف دیگر تجربه نشان داده است که افراد کارامد ومتخصص ازافراد ناکارامد ونادان بیشتر بایکدیگر هماهنگ می شوند و شیوه تفاهم رامی دانند  و از طرف دیگر ظرفیت تحمل یکدیگر را دارند.
 اینکه خانم کلینتون واقای اوباما که دو رقیب یکدیگر هستند می توانند پس از انتخابات دریک دولت کنار یکدیگر باشند بیانگر ظرفیتهای انان است. وبالاتر ازاین اتفاقات در دهه اول انقلاب این نوع تعاملات به وفور پیدا می شد. براین اساس چند نفر ازنامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری دهم تصمیم گرفته اند که بایکدیگر درانتخابات حرکت کنند."
ایشان اضافه کرد که طی روزهای اینده جزییات بیشتری را دراختیار مردم قرار خواهد گرفت و تاپایان اسفند ستادهای انتخاباتی دولت ائتلافی درسراسر کشورتشکیل می شود.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

یاران خاتمی با سایت جدید آمدند(جمعه 87 اسفند 9 ساعت 12:47 عصر )
سایت جدید گروه یاری افتتاح شد.

 در بیانیه آغاز به کار این سایت که با آدرس ( www.yaarinews.ir ) فعالیت می کند آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بِنَصْرِ اللَّهِ یَنصُرُ مَن یَشَاءُ وَهُوَ الْعَزِیزُ الرَّحِیمُ هر که را بخواهد یارى مى‏کند و اوست‏شکست‏ناپذیر مهربان (سوره روم آیه 5)

اینک که چهار روز از تصمیم کمیته فیلترینگ درخصوص www.yaarinews.com می‌گذرد، با استعانت از خداوند گروه یاری فعالیتهای رسانه‌ای خود را در قالبی جدید و در آدرسwww.yaarinews.ir آغاز می‌کند، گروه یاری با احترام به تصمیم کمیته فیلترینگ که هر چند آن‌را به حق نمی‌داند با توجه به شرایط زیر فعالیت خود را آغاز می‌کند.

1-بر اساس اطلاعیه رسمی کمیته فیلترینگ که جزو نادرترین اطلاعیه‌های این کمیته به شمار می‌رود دلایل فیلتر شدن یاری‌نیوز و یاری عنوان شده است، بعد از آن اطلاعیه گروه یاری تاکید کرد که بر اساس آنچه کمیته فیلترینگ در مورد تذکر عنوان کرده است هیچ‌گونه تذکری را از سوی این کمیته دریافت نکرده است.
2-گروه یاری همچنین در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که برای نشان دادن حسن نیت فعالیتهای خبری خود را تا روز پنجشنبه برای اعلام موارد اتهامی از سوی کمیته فیلترینگ متوقف می‌کند، خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته کمیته فیلترینگ ظهر چهارشنبه در نامه‌ای که در آن پرکردن برخی مشخصات خواسته شده بود خبر از اعلام موارد اتهامی و نحوه پیگیری برای بررسی و رفع فیلترینگ تا روز یکشنبه داد، این گروه از این اقدام کمیته فیلترینگ تقدیر و تشکر کرده و امید این دارد که پاسخگویی این کمیته به رویه‌ای معمول برای سایر پایگاههای خبری و اطلاع‌رسانی که مشمول فیلترینگ شده‌اند، بشود.
3-گروه یاری ضمن پافشاری و تاکید بر پایبندی خود بر نظام مقدس جمهوری اسلامی و قوانین آن، با استناد به این بند از اطلاعیه کمیته فیلترینگ که « براساس ضوابط موجود کمیته می توانست بدون هرگونه تذکر نسبت به اطلاع مسدود سازی نشانی پایگاه یاری نیوز اقدام کند اما به منظور اثبات حسن نیت خود در تاریخ 8/11/87 اقدام به ارسال تذکری به نشانی پست الکترونیک (info@yaarinews.com) کرد و ضرورت حذف موارد تخلف و رعایت مقررات موجود را خاطرنشان ساخت.کمیته تعیین مصادیق تا امروز نه تنها هیچ گونه تغییر اصلاحی در رفتار و محتویات پایگاه یاری نیوز مشاهده نکرده بلکه واکنشی نیز به تذکر ابلاغی دریافت نکرده است.» اقدام به راه‌اندازی پایگاه خبری یاری در آدرسی جدید می‌کند.
4-پایگاه خبری یاری در آدرس جدید با توجه به این مورد که در اطلاعیه کمیته فیلترینگ آمده در صورت حذف موارد تخلف ادامه کار بلامانع بود، ضمن قابل دفاع بودن تمامی خبرها و مطالب منتشر شده در آن، هیچ یک از خبرهای آرشیوی گذشته را نمایش نمی‌دهد و با توجه به تغییر استراتژی رسانه‌ای این پایگاه خبری یاری که در سرمقاله به آن پرداخته شده است، فیلتر شدن یاری در آدرس قبلی را تنها تذکر دریافت شده از سوی کمیته فیلترینگ قلمداد می‌کند و با تغییر آدرس و رویه خود فعالیت خود را مجددا آغاز می‌کند و پایگاه جدید در آدرسwww.yaarinews.ir با توجه به اینکه هیچ یک از بیش از 5هزار خبر، گزارش و یادداشت موجود در www.yaarinews.com را ندارد و استراتژی آن نیز متفاوت با پایگاه خبری یاری در آدرس قبلی است، پایگاهی خبری کاملا جدید می‌داند.
5-گروه یاری برای اثبات پایبندی خود به قانون، اخبار و مطالب www.yaarinews.com را تا زمان بررسی‌های لازم دوجانبه توسط کمیته فیلترینگ و گروه یاری به این آدرس منتقل نخواهد کرد.
6-گروه یاری ضمن سپاس فراوان از تمامی کاربران از آنان می‌خواهد تا نظرات و پیشنهادات خود در خصوص استراتژی جدید یاری و کمک به تکمیل آن را به اطلاع ما برسانند.
7-یاری امید این دارد که با مساعدت مراجع ذیربط از www.yaarinews.com رفع فیلتر شود تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فعالیتهای انتخاباتی با قدرت و قوت بیشتری ادامه یابد.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

سخنگوی ستاد خاتمی هم منصوب شد(جمعه 87 اسفند 9 ساعت 12:45 عصر )
به دنبال انتصاب رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی سخنگوی این ستاد نیز مشخص شد.
 به گزارش خبرنگار عصرایران به نقل از یک منبع نزدیک به سید محمد خاتمی قرار است عبدالله ناصری به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی خاتمی معرفی شود.
 ناصری عضو شورای عالی باران است که در زمان برگزاری انتخابات مجلس سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بوده است.
 عصرایران پیش از این از انتصاب عارف و امین زاده به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخایاتی خاتمی خبر داده بود.
 برخی رسانه ها از صادق خرازی به عنوان سخنگوی ستاد خاتمی نام برده بودند که این ادعا از سوی خرازی تکذیب شد. 

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

حمله انصار نیوز به میر حسین: در مقابل تو نیز خواهیم ایستاد(چهارشنبه 87 اسفند 7 ساعت 7:1 عصر )
در پی جدی تر شدن احتمال کاندیداتوری میر حسین موسوی ، انصار نیوز در مطلبی از این امر اظهار نگرانی کرد و از او خواست سکوت خود را نشکند و حرف نزند چون این کار اخلاقی نیست!
 انصار نیوز نوشته است: میرحسین نباید تلافی بیست سال سکوت را در این چند ماه باقی مانده تا انتخابات بکند؛ چون همانطور که یک سکوت بیست ساله سوال برانگیز است، یک هیاهوی چند ماهه هم زیاد اخلاقی نیست.
در این روزها به طور متناوب سخنانی از میرحسین موسوی تیتر روز نامه‌های دوم خردادی می‌شود. آنچه که از آن می‌ترسیدیم به وقوع پیوسته است و میرحسین موسوی خواسته و یا ناخواسته وارد بازی عوامل دوم خردادی شده است.

انصار نیوز در ادامه میرحسین را شامل دو نیمه دانسته و نوشته است:
میر حسین موسوی دو نیمه دارد:
یک نیمه آن، ورژن ضعیف‌شده احمدی‌نژاد است که می‌خواهد نمودی از ساده زیستی و گفتمان اولیه انقلاب را به نمایش بگذارد.
نقاش قصه ما در این نیمه می‌خواهد به عنوان یک احمدی‌نژاد دوم  یا رجایی ثانی جلوه‌گری کند.
این «نیمه» به دعای کمیل در منزل شهید باکری می‌رود و نگران امور فرهنگی کشور است و پیوسته امام راحل را مورد نظر خود دارد و شهید بهشتی را الگوی خود می‌داند و شخصیتی مغتنم است که از ویرانه‌های حزب جمهوری اسلامی تا به امروز به امانت مانده است.
این نیمه همان دغدغه‌های ارزشی دهه شصت و توبه نصوح مخملباف را دارد.
این نیمه از خوردن گلابی چینی و انگور خارجی توسط مردم نگران است و ... .

نویسنده با ذکر این نکته که با این نیمه میرحسین مشکلی ندارد ، افزوده است:
مشکل ما با نیمه دوم میرحسین است؛ همان نیمه‌ای که در این بیست سال به میرحسین نهیب می‌زد که سکوت کند و همان نیمه‌ای که با امثال بهزاد نبوی و امثال و ذالک نشست و بر خاست دارد و همان نیمه‌ای که میرحسین را وارد این بازی خطرناک کرده است.
مشکل زمانی شروع می‌شود که نیمه دوم سر نیمه اول کلاه می‌گذارد و او را وادار به حرفهایی می‌کند که عین تناقض است. خوردن گلابی چینی و انگور خارجی قبل از اینها در دولت سازندگی و اصلاحات در بین دولتمردان باب شد.
این که مردم گلابی چینی و یا هر کشور دیگری را با پول خودشان وارد کنند و بخورند نه تنها اشکالی ندارد، بلکه عین آزادی فردی در اسلام است.
تلخ تر آن است که در زمان اصلاحات و سازندگی، گلابی خارجی را در شرکت‌های دولتی مدیران دولتی می‌خوردند و هسته گلابی‌ها را هم به توده مردم نمی‌دادند و یار غار میرحسین - جناب خاتمی - در آن زمان که اشرافیت دولتی پایه‌های خود را استحکام می‌بخشید، دغدغه گفتگوی تمدن‌ها داشت!

انصار در ادامه خطاب به میر حسین موسوی نوشته است:
آن زمان که اشرافیت دولتی سواحل خزر و کیش را استراحتگاه مدیران عالیرتبه خود کرده بود و هزاران مدیر به اسم ماموریت خارجی در هتل‌های پنج ستاره اروپا گلابی نوش جان می‌کردند و به ریش ملت می‌خندیدند، جنابعالی کدام تابلوی ماندگار خود را خلق می کردید؟
آیا تا به حال اندیشیده‌اید چند درصد راکبان این خودروهای گران‌قیمت خارجی مدیران دولتی و فرزندان و همسران رسمی و غیررسمی آنها هستند؟
هنوز نیامده آدرس غلط می‌دهید و می‌خواهید دوباره بخش خصوصی کشور را مشتی مرفه بی‌درد جلوه دهید؟!
آیا واقعا مخاطبان خود را مشتی آدم عوام از همه جابی‌خبر ارزیابی کرده‌اید؟!
به لطف تکنولوژی، امروز در اکثر خانه‌های ایرانی - چه بخواهیم و چه نخواهیم- یک آنتن ماهواره وجود دارد؛ حتی در روستاهای دور دست نیز مردم به حجمی از اطلاعات رسیده‌اند که دیگر با این جور حرف‌ها نمی‌توان صندوق‌های رای را پر کرد.
اشتباه شما و دوستانتان این است که هنوز هم انتخاب احمدی‌نژاد را ناشی از رای پوپولیستی ملت می‌دانید و اصرار دارید تا با همین روش سبد رای خود و هم مسلکان‌تان را پر کنید.
بعید است که شما از عمق مفاسد اقتصادی و باندهای مافیایی که در زمان اصلاحات و سازندگی در درون شرکت‌های دولتی به وجود آمد، بی‌اطلاع باشید و بعید است که ندانید کینه و نفرت نخبگان دولتی با احمدی‌نژاد به خاطر جهت حرکت احمدی‌نژاد در پاکسازی سیستم اجرایی کشور است.
دیگران وقتی تخریب می‌کنند، می‌فهمیم که کجایشان سوخته، ولی ای سید اولاد پیغمبر شما چرا؟!
شما می‌توانستید در خرداد 76یک قهرمان ملی بشوید ولی الان ...
چه عرض کنم؟!
این مردم حق دارند که که گلابی چینی و انگور خارجی و سیب لبنانی بخورند!
نوش جان‌شان!
اقتصاد اسلامی یعنی این که فرد انسان به هر درجه‌ای از پیشرفت و کمال که می‌خواهد، برسد و اگر عُرضه هم داشت، سوار هواپیمای شخصی بشود.

جناب موسوی!
نمی‌دانم اطلاع دارید یا نه؟
اتحاد جماهیر شوروی دچار فروپاشی شده است؛ دیوار برلین هم فروریخته است.
گورباچف -دبیر کل حزب کمونیست شوروی- هم مدتی است به ازای صرف ناهار و شام و چند دلار سخنرانی علمی می‌کند.
راستی به شرف عرض برسانم که دیگر حتی قذافی نیز به دنبال اندیشه‌های دولتی نیست و صحبت از دولت فاطمیون در شاخ افریقا می‌کند.
این مسکو که امروز می‌بینید، آن مسکوی بیست سال قبل نیست یک وقت به شما آدرس غلط ندهند!
بیست سال است که ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی ایالات متحده بدون حمایت اتحاد شوروی و بدون تئوری جنگ سرد ایستاده است.
یک قدری در ادبیات خودتان دقت کنید!
امروز بر خلاف آن چه مشاوران شما به عرض مبارک رسانده‌اند، ایران عزیزترین کشور منطقه است و حتی دموکراسی‌های لرزانی چون ترکیه می‌خواهند صلابت احمدی‌نژاد را جلوی دوربین‌های تلویزیونی تقلید کنند.
 امروز دیگر تجارت جهانی و اقتصاد آزاد یک ضرورت است که باید به آن پیوست دیگر آن دوران که طفل ایرانی در بیمارستان دولتی متولد شود در مدرسه  و دانشگاه دولتی درس بخواند و در کارخانه دولتی کار کند و در قبرستان دولتی هم دفن شود سپری شده است.
دیگر آن دوران که نگران گلابی خوردن مردم و ماشین سواری آنها باشیم، تمام شده است.
رسالت این انقلاب و نظام در شرایط حاضر، جهانی‌تر از آن است که خود را با گلابی‌خوردن مردم سرگرم کند.
دیگر آن دوران که برای توسعه صنعتی و اقتصادی کشور، حد و مرز تعیین کنیم، تمام شده است. مردم باید در فرآیند توسعه اقتصادی آزادی عمل داشته باشند و رانت‌های اقتصادی که شما و دوستان‌تان پایه‌گذار آن بوده‌اید، در فردای ایران جایی ندارد.

جناب موسوی! این درد را با چه کسی مطرح کنیم؟
دولت احمدی‌نژاد در بیست سال گذشته نزدیکترین گفتمان را به اندیشه‌های امام راحل داشته است و دوباره برق شادی را در چشمان زنان و مردان فراموش‌شده پایین شهری و روستاهای محروم نشاند و زخم عمیقی را که دوستان شما در امپراطوری دولتی در زمان اصلاحات و سازندگی بر روح مردم محروم به وجود آورده بودند، اندکی التیام داد و آن وقت جنابعالی در این دوره طلایی انقلاب، سکوت بیست ساله را می‌شکنید و دولتی را که از لسان رهبر فرزانه به دولت حزب‌الهی مفتخر گردیده، مورد انواع تهمت‌ها قرار می‌دهید!
نیمه ارزشی شما سزاوار احترام است.
جنابعالی که در زمان حیات امام و در شرایطی که حمایت آن پیر فرزانه را با خود همراه داشتید و مجلس و قوه قضایی هم از شما حمایت می‌کرد چندین نوبت استعفا دادید، چگونه می‌خواهید در شرایط جاری کشور که رقابت سیاسی به جنگی تمام عیار بین باندهای مافیایی در شرکت‌های دولتی تبدیل شده است و باندهای مافیایی برای رسیدن به قدرت و دستیابی به منابع رانتی از هر ترفندی استفاده می‌کنند قوه اجرایی را مدیریت کنید؟!
شرایط کاری احمدی‌نژاد را با زمان خودتان مقایسه کنید! احمدی‌نژاد در سه سال گذشته با انواع مخالفت‌ها روبرو بوده است؛ مجلسی که گرچه نام اصول‌گرایی را یدک می‌کشد، ولی توسط دولت‌مردان سابق شما در مرکز پژوهش‌های مجلس به کانون کارشکنی تبدیل گردیده است؛ دستگاه قضایی و رسانه ملی را هم که شاهد هستید. به این لیست بی‌مهری ها اضافه کنید سنگ‌اندازی چند هزار مدیر اصلاحات و سازندگی که در قالب احزاب دوم خردادی به فعالیت سازمان‌یافته مشغولند؛ ولی با همه این اوصاف، ایران و دولت و رئیس‌جمهور آن محبوب‌ترین چهره جهان اسلام و منطقه هستند.

جناب موسوی!
نیمه دوم شما به اندازه نیمه اولتان دوست داشتنی نیست.
تکلیف ما با نیمه اول شما روشن است؛ ولی مطمئن باشید در برابر نیمه دوم شما خواهیم ایستاد.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

استعفای تحریریه اعتمادملی دراعتراض به تخریب خاتمی؟(سه شنبه 87 اسفند 6 ساعت 12:10 صبح )
روزنامه نگاران روزنامه اعتماد ملی به دلیل شرایط موجود در روزنامه و در حمایت از سید محمد خاتمی تصمیم به استعفا و ترک کار گرفته اند.
به گزارش فرارو، بعد از حضور محمد قوچانی و تیم شهروند امروز در روزنامه اعتماد ملی به دلیل مخالفت های بدنه روزنامه به ادامه روند تخریب یا منفی نویسی علیه سید محمد خاتمی چالشی تازه میان مجموعه تزریق شده جدید (تیم شهروند امروز) و روزنامه نگاران اعتماد ملی شکل گرفته است.
بر اساس این گزارش شنیده ها حکایت از این دارد که اکبر منتجبی مدیر اجرایی سابق شهروند امروز در نقش مدیر اجرایی جدید روزنامه و مشاور قوچانی مسوولیت صفحه آخر روزنامه را که پیش از این توسط دبیر سرویس سیاسی روزنامه هدایت می شد را در اختیار گرفته است.
همچنین در پی تغییر و تحولات اخیر عملا در حال حاضر مطالب صفحه اول و تیترهای اصلی روزنامه را قوچانی و منتجبی که مسوولیت سایت تغییر به عنوان یکی از سایت های تخریب کننده خاتمی را نیز در اختیار دارد، به عهده گرفته اند.
صفحات اندیشه و ادب و هنر نیز عملا توسط تیم شهروند امروز تهیه می شود و با حضور قوچانی به دبیر سرویس ادب و هنر روزنامه اعتماد ملی تنها یک صفحه خبری به وی واگذار شده است و مسوولیت کلیه صفحات لایی که سابقا نظارت بر آن را بر عهده داشت از وی گرفته شده است این شرایط برای دبیر سرویس اندیشه نیز حکم فرما شده است.
از سوی دیگر دبیر سرویس اقتصادی روزنامه نیز به دلیل عدم حمایت از طرح های مهدی کروبی درباره طرح پرداخت 50 هزار تومان به مردم که مشابه طرح های اقتصادی محمود احمدی نژاد ، موسوم به اقتصاد صدقه ای است ،با مجموعه جدید روزنامه به مشکلات جدی برخورده است.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

<   <<   6   7   8      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]