سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفریده را فرمان بردن نشاید آنجا که نافرمانى آفریننده لازم آید . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
نگرانی حامیان احمدی نژاد از انصراف کروبی(پنج شنبه 88 فروردین 6 ساعت 10:59 عصر )
انتشار شایعات مربوط به کناره گیری کروبی از کاندیداتوری ، نگرانی حامیان رئیس جمهور را برانگیخته است.

خبرآنلاین نوشت:کروبی قرار است تا ایام نزدیک به روز برگزاری انتخابات به فعالیت تبلیغاتی خود ادامه دهد و سپس به نفع موسوی کنار برود. این اقدام که با کناره گیری خاتمی محتمل تر شده نگرانی هایی را در بخشهایی از جناح اصولگرا دامن زده است.

بر اساس خبرهای رسیده کروبی چند ماه قبل شرط نامزد نشدن خودرا عدم ورود سیدمحمد خاتمی به میدان انتخابات عنوان کرده و این پیام را از چند کانال به خاتمی اطلاع داده و خواستار آن شده بود که روی فرد ثالثی توافق صورت گیرد.

تصمیم کروبی پس از آن اتخاذ شده بود که اصلاح طلبان با وجود حمایتهای خاتمی نتوانستند در انتخابات بهار 1387مجلس شورای اسلامی به نتایج قابل قبولی برسند.

اینک که شرط کروبی عملا محقق شده و احتمال اجماع اکثر اصلاح طلبان روی میرحسین موسوی وجود دارد گمانه زنی در مورد کنار رفتن کروبی به نفع میرحسین موسوی بتدریج به واقعیت نزدیک تر می شود.

از سوی دیگر این رخداد در جناح دوم خرداد موجبات ناخوشایندی در میان برخی اصولگرایان را فراهم آورده است. به طوری که منابع خبری از تلاش برای پیداکردن راه حل مناسب به منظور رویارویی با کاندیدای واحد اصلاح طلبان گزارش می دهند.

شاخه رایحه خوش خدمت که بر این باور است از جناح اصولگرا هیچ نامزدی غیر از احمدی نژاد اعلام حضور نخواهد کرد در حال توضیح آرایش انتخاباتی دو قطبی برای سایر اصولگرایان است و تلاش می کند همراهی بیش از پیش اصولگرایان را برای اجماع بر احمدی نژاد فراهم کند.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

انصراف خاتمی یک فداکاری بزرگ در راه رسیدن به وحدت در جبهه اصلاحا(پنج شنبه 88 فروردین 6 ساعت 10:58 عصر )
امام جمعه سابق اصفهان انصراف سید محمد خاتمی را  ضایعه‌ای بزرگ برای مردم، اکثریت اصلاح طلبان و دوستداران او عنوان و در عین حال تصریح کرد:«این اقدام آقای خاتمی یک فداکاری بزرگ در راه رسیدن به وحدت در جبهه اصلاحات است و این انصراف، نام ایشان را در تاریخ ماندگار خواهد کرد.»

به گزارس پایگاه خبری یاری، به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و سال جدید، اعضای جبهه مشارکت حوزه اصفهان با حضرت آیت‌الله طاهری اصفهانی دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه سابق اصفهان و یار صدیق امام راحل، سال 88 را سالی مهم در تعیین سرنوشت کشور دانست و با بیان اینکه آقایان کروبی و میرحسین موسوی از سرمایه های انقلاب اسلامی هستند، کاندیداهای اصلاح‌طلبان را به وحدت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

وی با اشاره به انصراف سید محمد خاتمی به نفع اصلاحات تصریح کرد:«هرچند انصراف ایشان برای مردم، اکثریت اصلاح طلبان و دوستداران ایشان ضایعه بزرگی بود، اما انصراف ایشان برای حفظ وحدت در جبهه اصلاحات صورت گرفته و این انصراف، نام ایشان را در تاریخ ماندگار خواهد کرد.»

آیت الله طاهری تاکید کرد:«این اقدام آقای خاتمی یک فداکاری بزرگ در راه رسیدن به وحدت در جبهه اصلاحات است.»

در این دیدار زهره معظمی، رییس شورای جبهه مشارکت حوزه اصفهان به ارایه گزارشی از عملکرد سال گذشته این تشکل سیاسی در اصفهان پرداخت و برای حضرت آیت الله طاهری آرزوی صحت و سلامت در سال جدید کرد


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]